Care sunt beneficiile?
În România, mijlocul de transport preferat de locuitori este autoturismul personal, lucru care a dus la creşterea densităţii traficului rutier pe o suprafaţă de drumuri existente care era deîa subdimensionată. In acelaşi timp, înmulţirea numărului de autoturisme care frecventează zona, a dus la creşterea gradului de poluare atmosferică, prin emisii de monoxid de carbon, şi a poluării fonice.
Insă, fără o infrastructură adecvată, locuitorii vor renunţa cu greu la confortul oferit de deplasarea cu maşina personală. De aceea, prin acest proiect, se propune amenajarea unor piste de biciclete, amplasate în zonele cele mai circulate ale oraşului, şi care vor veni în completarea pistelor de biciclete realizate prin proiectul „îmbunătăţirea accesului între Municipiul Constanţa şi Platforma Industrială Năvodari prin lărgirea şi modernizarea Bulevardului Mamaia-Năvodari”. O altă măsură propusă prin prezentul proiect este realizarea a 36 de staţii de autobuz, cu parcare pentru biciclete, amplasate pe străzile principale din centrul oraşului dar şi pe Bulevardul Năvodari, până Ia platforma industrială şi pe Bulevardul Mamaia Nord, bulevard paralel cu malul Mării Negre, care este foarte aglomerat în timpul sezonului estival.
Midia Năvodari
Paul Drăgan
INGINER CHIMIST Fac naveta zilnic până la muncă cu mașina companiei, uneori trebuie să fac și deplasări în țară la celelalte filiale ale noastre și pot spune cu mâna pe inimă că este timpul pentru reparații capitale pe drumul către Platforma Industrială Midia NăvodariIolanda Constantinescu
JUNIOR MARKETING PLANNER
Facultatea am făcut-o în Olanda și am rămas plăcut impresionată să văd cum olandezii aleg bicicleta deși își permit mașini. Se gândesc la mișcare, la sănătate, la poluare și la viitor atunci când aleg să folosească bicicleta pentru navetă!